Jag är inte så snabb...

....på att uppdatera min blogg jag vet, men jag försöker tänka så att då har jag antagligen roligare saker för mig än att sitta framför datorn...;)
Äntligen har då våren landat i skåne och genast känns livet sååå mycket enklare. Man kan hämta posten utan att ta på sig mössa, jacka, vantar och tjocka vinterskor. Man kan gena genom trädgården då det faktiskt går att göra det, till skillnad från hela låååånga vintern då man var tvungen att gå runt hela tomten, ut på vägen och gå längs vägen för att hämta posten, för att där upptäcka att den inte kommit ännu...jag älskar våren och barmark!!
Förr var jag väldigt förtjust i vintern men jag känner att för varje år som går så uppskattar jag sommaren mer och mer. Allt blir så mycket enklare, kanske har det med barnen att göra. Smidighet att slippa alla kläder och tillbehör. Jag vet inte, men nu längtar jag iallafall till solen och värmen.



Visst ser det här lockande ut....bilden är från avslutningen på Brasseveckan förra året, en lika underbar kväll varje år. Missa ni den förra året så lova att inte göra om samma misstag detta år.

Önskar er alla en underbar helg....

Stora kramar Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0