Äntligen...

...kan man få maten levererad hem till dörren, matkasse färdig och klar med middagar för en hel vecka. Med recept och allt =) Helt underbart tycker jag som har såååå svårt att komma på varierad mat för mig och min familj. Mat&ro heter företaget och drivs av en kille som heter Martin Skoog, som dessutom visade sig vara vår gamla granne från Hallvägen tiden. Jag blev själv tipsad av en vän om detta och blev glatt överraskad när jag såg vem som drev det! =) Så jag anmälde oss som kund med en gång och ser nu fram emot vår första leverans, undrar så vad det ska bli till mat när någon annan får bestämma...
Jag lovar att skriva lite om det sen när vi fått vår första leverans!

I övrigt här hemma så har det varit väldigt mycket sjukdom, segt och utdraget och otroligt låååångtråkigt! Hoppas verkligen nu att det börjar gå mot sitt slut, men jag vågar knappt säga det innan vi alla är helt friska. Min kropp är så trött, upptäckte till och med idag att jag fått mina eksem på händerna och det har jag inte haft på väldigt länge. Och då är min kropp helt slut på motståndskraft när det går så långt. Håller tummarna HÅRT för att våren snart är här och vi blir friska och krya och kan spendera massa härlig tid utomhus.



Lilla nalle är dock alltid lika glad....frisk som sjuk! Härligt med positiva familjemedlemmar ;)

Kram till er alla

Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0