Tänk så mycket...

....saker som man själv kan styra över för att skapa en lugnare, mera harmonisk tillvaro. Jag har ikväll avslutat en stresshanteringskurs som har gett mig så otroligt mycket. Jag vill inte alls den ska vara slut!
Den har fått mig att börja se saker som gör mig stressad....fått mig att förstå när och varför jag blir stressad. Jag har en lång bit kvar med att försöka lära mig att kunna undvika stressmomenten men jag är iallafall medveten om dem. Och det känns som en otrolig bra bit på vägen iallafall....

Nu tänkte jag försöka varva ner efter en ganska hektiskt dag, samla ny energi för att ha kraft för ytterligare en lång dag imorgon. Av någon anledning denna veckan så längtar jag redan efter helgen, kanske för att den gångna helgen var så fullt späckad och att vi spenderade den borta hela helgen. Jag trivs ju med att vara hemma...i hemmets trygga lilla vrå.

Ta det lungt, varva ner och lev i nuet...inget är så viktigt som det vi gör just nu!

Kram Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0