Jag längtar efter värmen...

....kylan idag var som värsta höststormarna och det är inte alls vad vi väntar på nu! Inte nog med det, utan idag kom vi hem till att det regnat in genom Samuels fönster, ner på hans nylagda golv. Vi har vetat om att hans fönster inte är så bra men ja inte kommit längre än så, men nu blir det akut åtgärdat redan på fredag. Ett nytt fönster, vad det nu innebär det vet jag inte riktigt ännu! Fram tills dess håller jag alla tummar jag bara kan för att det inte ska regna mera, vill inte ha en pool på ovanvåningen. Och laddar dessutom upp med en massa handdukar....om vädergudarna inte tänker lyssna på mina böner!



Snälla, snälla.....sluta regna nu!!!!!

//Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0