Äntligen fredag....

....denna veckan har jag önskat varje dag att det skulle bli fredag och nu är den äntligen här. Såååå efterlängtad. Har haft en känslomässigt tung vecka, blev av en händelse märkligt, oväntat påverkad av en sak som hände förra helgen, som ligger i grund av en annan händelse som inträffade 1988....ja ibland så finns saker kvar inom en i mååånga år för att plötsligt göra sig påminda igen. Men känslorna börjar falla på plats något så när igen och snart är jag som vanligt. Men i vilket fall så var helgen efterlängtad, vill bara vara hemma med min fina familj. Jag mår som allra bäst då....



Ligga i hängmattan och bara mysa, finns det något bättre????

Kram Caroline

ps önskar er alla en underbar helg....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0