Underbara semester....

Idag tog mor, jag och Selma bilen och for en runda till Ullared. Selma frågade ungrefär 100 gånger om det fanns Kitty saker där och gissa om hon blev glad när hon hittade massvis av saker som passade henne. Hon frossade i kläder, leksaker och allt som hade den lilla söta katten Kitty på. En del fick hon även köpa med sig hem...dock så är jag lite förvånad över att det inte blev så mycket saker med just Kitty på, men hon var så lycklig när hon inhandlade prinsessklänning, pussel, lila klänning med matchande strumpbyxor, kitty trosor, nagellack och ett par fina simärmar med ja just det Kitty på. Dom har verkligen lyckats med denna söta lilla figur, den lockar till sig små barn med sitt söta utseende. Jag och faktiskt även mig. Jag brukar inte vara så glad över saker eller ja iallafall kläder med tryck, men jag gillar också den lilla katten.
Samuel var minst lika lycklig när vi kom hem med några lådor LEGO åt honom, det finns inget annat än LEGO i hans värld. Och visst är det härligt att se hans koncentration när han bygger både egna små kreationer men också från instruktionerna, som om han aldrig gjort något annat. Snabb är han med....härligt!!

Härligt var det också att komma hem till att maken fixat lyxig grill middag till kvällsmat...en öl till det och sen var stämningen på topp!!

Ja så har jag spenderat min första semesterdag.....underbart!! Jag älskar semester....mera semester åt folket, alla borde få vara extra långlediga ibland! Man mår så bra utav det!!!!!!



Godnatt på er alla....känns skönt att gå och sova utan att behöva ställa någon klocka!!
Kram Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0