Sommar, sommar och sol.....

Jag bara total älskar att ha semester, undrar om det hade kännt så här bra om man varit ledig alltid. Just nu skulle jag iallafall kunna tänka mig det. Tänk att aldrig ha en tid att passa om jag inte bestämt det själv....
Ohhhh underbar känsla, jag kommer på tusentals saker jag kan fördriva min tid med. Helst skulle det ju vara sommar också hela tiden då, för visst är det skönare att vara ledig när det är varmt och skönt!

Jaja nu får jag iallafall nöja mig med denna veckan först, men sen har jag ju 4 veckor att se fram emot lite senare i sommar. Det känns ganska lyxigt det med...........

Godnatt kramar från en lycklig semesterfirare.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0