Magi på hög nivå....

Jag börjar faktiskt tro på fullaste allvar att mina barn har någon sorts connection som ingen annan förstår. Hade det inte varit för Selma så hade vi nog inte vetat än idag att Samuel har Epilepsi. För varje gång han har krampat så har vi upptäckt det därför att hon blivit ledsen då hon sovit. Så går man upp till henne, eller ja först lägger man ett öga in på hans rum och ser vad som händer och då plötsligt slutar hon alltid gråta. Och då hör det även till att Selma verkligen inte är ett barn som gråter på nätterna och aldrig har gjort. Hade det dock inte varit för att hon gråtit och varit ledsen så hade jag aldrig gått upp och kollat och aldrig heller upptäckt när han krampar. Ja säga vad man vill men jag börjar iallafall att undra....
Och ja detta funderar jag extra på idag därför att lill killen har fått feber i eftermiddags och krampat igen ikväll, jag vänjer mig nog aldrig vid det och önskar så att jag aldrig mera ska behöva uppleva det. Jag vet ju att det inte kommer att bli så men jag bara önskar och ja önska det kan man göra hur mycket man vill....

Vad önskar du??

Kram Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0