Jag längtar så ofantligt...

...mycket efter semestern nu. Varför är det alltid så att när det är sååå nära så blir väntan bara ännu värre. Jag upplever det inte som om dagarna går, de bara står stilla, tar liksom aldrig slut. Och jag som alltid klagar i vanliga fall att tiden går allt för fort. Nu får den väldigt gärna gå mycket fortare, men så fort vi kommer till på lördag så ska den helst stå helt still.....lääääänge!!
Kan det bero på vädret att man är så galet trött? Jag vill ha sol och värme och det är absolut det sista jag brukar böna och be om. Ja ni som sett mig vet varför, tittar solen på mig så bränner jag mig. Men nu behövs energin, i mängder. Vintern var ofantligt lååång och kall och mörk och överskottsenergin är förbrukad sedan länge.

Snälla snälla vädergudarna, var med mig och ge oss en härlig semester, jag behöver det så väl....



godnatt kramar Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0