Förbenade huvudvärk...

Somnade med huvudvärk igår och vaknade med samma fruktansvärda huvudvärk idag. Tycker inte alls det känns kul. Barnen blev jätte ledsna (eller ja iallafall Selma) över att behöva åka till dagis när mamma skulle vara hemma och sova, så klart då att mitt mjuka hjärta lät dom vara hemma. Selma är ju super förkyld också så det var väl inte mer än rätt att låta henne vila också...tryckt i mig själv några Alvedon Forte sedan jag vaknade så ska nog överleva dagen idag också. Barnen ville fika frukt utomhus, så fram med en stor filt, äpple och mys...ja om jag inte blivit biten av en myra vill säga. Arrrrghhhh vad ont det gjorde, trodde inte dom kunde bitas så hårt. Trodde minst den bet av en bit av min rumpa. Ja så nu hoppas jag verkligen att resten av dagen ska bli lite lugnare så jag kan vila bort min huvudvärk....och alla små myror håll er borta!!!! Annars kommer jag efter ert bo...

//Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0