Bröllop....

Ja idag har onekligen hela dagen handlat om bröllop....vår fina kronprinsessa har fått sin prins. Och självklart har detta fått mig att tänka tillbaka till dagen då jag fick min prins. Det var en kall fin dag, med några regnstänk (som jag hoppas gav oss extra lycka) i december 2006. Samuel undrade idag om vi hade lika många gäster då vi gifte oss, men nja inte riktigt va....hihihi!! Vi gifte oss i all helmlighet och de enda närvarande var, jag och Marcus (ja det kanske var självklart hahahaha), Samuel, min mor och svärmor...ja och sen då lilla Selma, men då var hon fortfarande kvar inne i magen!! -Men sen kom jag ut sa Selma idag, ja det var väldigt viktigt att hon sen också fick vara med. Dock inte och dela denna dagen med sin närvaro, men hon har varit väldigt noga med att visa sin närvaro desto mera efteråt.....
Vi gifte oss i lilla vackra Grevie kyrby, där även båda barnen är döpta. Varför det blev just denna kyrka det minns jag faktiskt inte riktigt idag, men den är väldigt fin och ligger fint.
Bröllopsmiddagen åt vi på restaurang SAND, som idag är Marcus arbetsplats. Det visste vi inte då att det skulle bli men nog tänker jag på vår kväll där varje gång jag kommer dit.
Vi har haft snart fyra fina år som gifta och jag hoppas på måååånga fler år tillsammans. Jag och min prins....

     

Hoppas ni har en fin dag att tänka tillbaka på idag....

Kram Caroline


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bröllopet var verkligen fint tycker jag.

2010-06-21 @ 12:29:59
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0