Äntligen är det över...

Har haft hängande över mig en tid nu en massa pappersarbete för jobbet som jag skulle ta tag i, men jag tycker det är så förbenat tråkigt med pappersarbete att jag bara skjutit det framför mig. Sitta still och bara skriva är inte riktigt min grej. Men nu har det blivit så att lotten fallit på mig (hur det nu kunde bli så det vet jag faktiskt inte) men ja iallafall....
Och sådana här högar stressar mig ofantligt mycket....



Men nu är det klart och jag kan äntligen somna i ro på kvällen utan att känna att det tynger mina tankar att jag måste bli klar, JAG ÄR KLAR!!! Hoppas nu bara att allt blir godkänt och att jag kan lägga det bakom mig för denna gången. Vet ju att det snarare än vi hinner med, kommer en ny termin och då är vi där igen, men nu ska jag bara släppa det och kunna sova gott!!!!!!!!!!! Underbart!!!!

Idag kom finaste vännerna hem från Spanien, vi har inte setts på nästan 10 månader. Och det var så underbart härligt att få krama om dem och prata lite igen. I hela två månader får vi njuta av deras Sverige besök, förhoppningsvis lite mera denna sommaren än förra. (ja du får jobba lite mindre i år min vän...)

Nu vill plutten min att jag ska läsa för honom och sen sova....så vi hörs en annan gång...

Kram Caroline




Kommentarer
Postat av: Mika

Härligt att bli av med sådana där "måste-göra" saker!

kram

mIka

2010-07-04 @ 15:27:43
URL: http://mikasatelje.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ja livet blev genast mycket enklare att leva....tills i fredags då jag fick veta att jag måste börja om, göra rätt!! Eller ja iallafall göra nytt...men det var av en bra anledning så då är det ok!! Kram

2010-07-04 @ 20:39:13
URL: http://linasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0