Vissa dagar borde man bara stanna hemma...

Glömde plånboken hemma då jag och lillan åkte till Ängelholm för att shoppa, bara att vända om utan vår lilla mys fika / shoppingrunda tillsammans. Men hon var lycklig som fick ett gott äpple i bilen. -Det har var ju mumsigt mamma...
Ja det är tur att de små liven kan vända ilska och irritation till ren kärlek!
Ovanpå detta så har jag/vi slarvat bort hemtelefonen på vår runda idag, så nu står vi utan den ett tag. För första gången har jag fått anmäla något försvunnit hos polisen, kändes ganska överdrivet med tanke på att det bara var en telefon. Men det är så man ska göra, så då fick det bli så!

Har nu iallafall avslutat kvällen med att göra lite fläderblomssaft som vi ska kunna anvjuta på söndag till en god fika...så det blev ett ganska bra slut på dagen trots allt! Och en ny telefon får vi ju sen, det kan jag leva med!!!!



Kramisar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0