Välkommen, välkommen hit, vem du än är, vad du än är....

OM fler kunde tänka och vara så fulla av innerlig kärlek och omtanke som jag tror att Pär Johansson är (sommarpratare i sveriges radio), då är jag i fulla tron om att världen vore en mycket bättre plats att leva på!
Han berör så starkt med sitt program om utvecklingsstörda, normalstörda....
Jag sitter där och lyssnar på hans program och kommer på mig själv att jag vill verkligen inte det ska ta slut. Han gör mig glad med sin historia.
Vad är viktigt och vad är äkta? Vem kommer att finnas brevid dig då du är som du är? Då du visar den du är innerst inne?

Jag säger Tack för att jag fick ta del av hans tankar och hoppas att många mer med mig gör det samma....kanske man tar åt sig bara en liten del av sättet att tänka. Jag hoppas iallafall det....

Titta gärna in här och lyssna på hans program du också.....

Sommar





Kram Caroline

ps Tack Viveca för att du tipsade mig.....ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0