"Jag vill leva lycklig....

....för att jag är jag!! Kunna vara stark och fri, se hur natten går mot dag....jag är här och mitt liv är bara mitt! Och den himmel jag trodde fanns, ska jag hitta där någonstans! Jag vill känna att jag levt mitt liv!"

Hela jag ryser när Helen Sjöholm sjunger denna sången i Så som i himmlen...hennes röst påverkar hela mig långt in i själen! Jag tycker om när man påverkar mig, både på det ena och det andra sättet! Även om du påverkar mig med negativa saker så får du mig påverkad. Lyckas man inte med det så har man ju inte hittat in i mitt hjärta!
Livet är för kort för att gås igenom utan att påverka eller bli påverkad av andra människor, jag vill känna riktiga känslor och äkta vara liksom!! Jag vill känna att jag lever, veta att jag räcker till....precis som jag är!!

Känner mig aningens sentimeltal idag, men kanske beror det på två glas rött eller så är det bara att jag skriver vad jag tänker....

Mitt liv är bara mitt....men jag delar det gärna med er!!!!

Kram Caroline 








 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0