Imorgon hade jag tänkt mig....ja eller....nja kanske....hmmm måste nog fundera!!

....ja hur ska jag veta vad jag ska börja med egentligen. Hela vårterminen har jag tänkt, när det varit dax att göra de där stora sakerna, att det gör jag på semestern. Nu är det semester och jag vet inte riktigt vad jag ska börja med.

* Slipa och måla färdigt de resterande luckorna i köket. (som genast blev mycket enklare när jag inhandlade en slipmaskin, varför har jag inte gjort det tidigare?? Aldrig mera sandpapper) Kan vara kul att få en färg på köket inte två...

* Slipa och olja in utemöblerna...ja och även nu har jag STOR hjälp av den nyinhandlade slipmaskinen. Verkar vara ett bra köp!!

* Slipa och måla Selmas säng...oj vilket fynd jag gjort med den där maskinen....om jag bara började använda den snart.....

* Rensa igenom garderoben och kasta ut alla kläder som jag inte använder....och ja det är många!! Kanske skänka till någon mer välbehövlig??

* Gå igenom barnens garderober för att se hur mycket som inte används där....gissar att det är ännu mera än i min! Varför har dom så mycket kläder egentligen??? Måste nog skänka bort lite till....

* Och ännu en gång ska jag få användning av den där underbara slipmaskinen eftersom köksbordet behöver slipas och betsas och lackas om....

Ja....listan kan göras jätte lååååång....men vart ska man börja egentligen...?  Jag vill ju slappa i trädgården, ligga i hängmattan och äta glass och mysa med barnen och familjen också...............men ja just det jag har ju 27 dagar kvar på semestern, borde ju hinna med en del iallafall!! Och ja det som inte hinns med nu får vi ta lite senare. Stressa är inte riktigt min grej.

Nu kallar min svala goa kudde på mig iallafall, så jag ska krypa ner och sova min skönhetssömn.....det är otroligt viktigt på semestern också!!

Vad gör ni på semestern i år???

Kram Caroline


Kommentarer
Postat av: Mika

Jag tycker du ska börja med en dag i hängmattan. Här kan du filosofera fram vad du ska göra härnäst...

Hur gick simskolan idag???

2010-07-20 @ 00:20:49
URL: http://mikasatelje.blogg.se/
Postat av: Caroline

Det blev en heldag med pysslande, men också mys i mellan varven. Helt underbart!! Simskolan gick inte alls bra....han total vägrade! Bättre lycka närsta år kanske....Kram

2010-07-20 @ 15:28:38
URL: http://linasegna.blogg.se/
Postat av: Mika

Hahahaha... det är precis som att dom känner det på sig... att man liksom "bestämt" att dom ska i vattnet...

2010-07-20 @ 19:53:13
URL: http://mikasatelje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0