Idag har vi haft en härlig fixar dag hemma....

Jag satte igång med att slipa köksluckor idag och oj vad fort det gick med min nya slipmaskin....underbart!! Så nu står det flera redo att målas. Ser verkligen fram emot att köket ska bli färdigt snart, men tid är inte alltid det man har massor över med. Det går iallafall framåt och det känns bra! Men sen vill man ju ha roligt med...mysa med familjen, så resten av dagen gick åt till det....

Marcus klippte gräset och räfsade sen fick barnen sig en åktur i skottkärran....de skrek av skratt!!



Efter några varv genom trädgården (som ju är ganska stor) så var Marcus helt slutkörd till barnens besvikelse...



Men det finns som tur var mycket annat kul att göra i trädgården....Selma doppade fötterna i bäcken, men tyckte nog det var ganska kallt för mer än fötterna blev det inte...



Det är så fint i bäcken nu....riktig sommar!!



Man kan knyta lite snöre på gungan....såååå koncentrerad!!



Eller varför inte plocka underbara blombuketter på vår magiskt vackra äng bakom gården...





Kvällen avslutade vi på vårt nya favorit ställe Torekov Hotell...de har en helt underbar uteservering på baksidan som jag blivit helt förälskad i!! Prova gärna, det är väl värt ett besök, eller två eller varför inte tre....

Godnatt...

Kram Caroline


Kommentarer
Postat av: Mika

ÅÅÅÅh! Vilka härliga sommarbilder!!! och buketter!!!

...men Torekov hotell igen??? Hahahahaha...

Nu är det så att jag verkligen vill åka till stranden med er en dag! Så jag hoppas att ni hör av er när ni har tid och vädret tillåter!

Kramkram

2010-07-22 @ 19:57:45
URL: http://mikasatelje.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ja visst är det underbara buketter....hela ängen är FULL av blommor! Jag vill åka till stranden med dig också...nästa dag jag har ledig är Måndag, passar det?? Hoppas på fint väder då!! Annars är det ju avslutningen på Brasseveckan på söndag...det missar jag inte =) Kom med!!!! Kram

2010-07-22 @ 23:42:41
URL: http://linasegna.blogg.se/
Postat av: Mika

Vilken tur att det är på söndag! Jag vill gärna gå på avslutningen!!! Jag var rädd för att det var imorgon!!!

Vi hörs!

Kram

2010-07-24 @ 01:19:44
URL: http://mikasatelje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0