Vardagen är ett faktum...

Idag har jag fått känna på framtiden! Då de små liven inte bara vill vara med oss, utan en massa andra spännande saker väntar ute i den stora världen. Där sport och körning hör till vardagen, tider ska passas, mat hinnas med, planering är ett måste och samtidigt vara närvarande i nuet. Och jag stormtrivdes....

När jag slutat arbetet idag hämtade jag upp två lyckliga dagisbusar, hade försökt att planera in hur vi skulle hinna få i oss mat innan fotbollsträningen. Insett ganska snabbt att det inte riktigt fanns tid att åka hem och laga nyttig, hemlagad mat, men kände ändå att det borde nog bli någon sorts middag innan träningen. Så vi for till statoil och inhandlade deras "halvnyttiga" pizza och en hamburgare till lillan. Barnen åt med god aptit och vi kunde fara till träningen mätta i magen, härligt! Väl där strålade solen på oss och Samuel njöt av varenda minut på sin träning med alla kompisar. Hans ögon strålade när han kom springande för drickapaus...underbart! Jag och lillan spelade lite vid sidan om och ja hon var faktiskt minst lika stolt att vara vid sidan om och titta på storebror.
Efteråt for vi hem, badade och avslutade kvällen med cheerios och mjölk, en godnattsaga och två otroligt trötta lyckliga barn som somnade gott på kudden.

Och jag, ja jag bara njuter...jag älskar när det händer saker!

Ser fram emot framtiden och vad den har att erbjuda!!!!

Kram Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0