Fotbollsskola....

Jag tycker det var nyss barnen föddes, de ligger i ens famn och inget är viktigare än närhet och värme, bröstet och torra blöjor, sen är de plötsligt så stora att de ska lära sig simma, cykla och innan vi hinner blinka ska de börja skolan eller börja på fotbollsskola.

Vi anlände till Förslövs if:s fotbollsskola i lördags kl 10.00 och så snart Samuel fått på sig de där kläderna och fotbollskorna så blev han så väldigt stor. Och genast kände jag mig så otroligt överväldigad över att jag har skapat honom, den söta lilla killen som springer omrkring där på planen hur stolt som helst över sina första fotbollskor...han låg ju nyss i min famn!



Sen var det dax för uppställning och fotografering....gissa om man blev rörd. Min lilla, söta, rara, fina....gruppfoto på sin första fotbollsdag, det är ett kort att spara. Tänk om han blir en stor fotbollsidol när han blir stor, då kan jag ju stolt visa att jag var där hans första dag i kontakt med fotbollen....
Tycker ni jag drömmer mig framåt i tiden nu....ja vänta bara tills ni står där själv på planen eller i gymnastikhallen eller då dottern spelar sin första innebandy match. Det är stort, jag lovar!!



Sötaste bilden av dem alla är nog den här där bästa kompisarna springer mot sin första fotbollsdag....



Det är kärlek...



Min lilla fotbollskille....=)

Kram Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0