Nu sitter vi här...

...Samuel och jag och försöker hålla oss vakna. Klockan ringde kl 04.00 imorse. Det är verkligen okristligt tidigt!!!Idag är det läkarbesöksdags och Samuel ska göra ett nytt EEG. Så min lilla plutt var tvungen att vara vaken till 24 och sen väckte jag honom igen kl 04. Själv gick jag och la mig strax innan tio för att orka stiga upp.....men han ska få sova på sjukhuset senare när vi kommer dit. Nu kollar han barnkanalen och har mumsat lite godis (ja det får man göra kl fem på morgonen om man MÅSTE hålla sig vaken =)...)
Jag lider verkligen med de stackare som har barn som vaknar så här tidigt varje morgon, jag hade nog varit en zombie då. Är mer än lycklig över att mina busar är sömntutor och älskar att sova på morgonen...för det gör jag med!!

-När blir det ljust ute mamma undrade Samuel tidigare imorse..... Ja när blir det ljust egentligen?? Enligt dinstartsida.se så ska solen stiga upp 06.34 idag och gå och lägga sig igen 19.37. Som det känns just nu kommer jag nog att gå och lägga mig med den ikväll...

Nä hä...nu börjar det bli dags att väcka de andra i familjen så vi hinner bli färdiga i tid.

Hoppas ni får en bra dag....

Kram Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0