Är det bara jag....

...eller är vi fler som önskar det kunde bli lite sol och sommarvärme igen. Jag vill inte att mina sista semesterdagar ska regna bort. Jag kan visst tycka det är mysigt med regn men i måttliga mängder och helst inte två dagar i rad. Jag vill hinna åtminstonde en dag till på stranden innan jobbet kallar, kanske en dag på en mysig restaurang i solskenet, kanske hinna måla några köksluckor, slipa köksbordet och få det färdigt....hmmm kanske hitta någon rolig loppis där man kan fynda lite kul saker, träffa lite fler underbara vänner och äta god mat och dela en flaska gott vin, spendera en hel dag bara i trädgården med mys med barnen och familjen och fixa till lite, klippa gräset och lite pyssel....storstäda, eller nej det låter jag vara tills jag börjat vardagen, det är inte värt att slösa en semesterdag på det....ja och nu tror jag att mina semesterdagar är slut sedan länge!! Sommaren tog som vanligt slut alldeles för fort, det är nu ett helt år tills nästa gång och ja jag längtar redan!!!

Jag älskar semester....




Kram Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0